|
Post by Poit on Oct 30, 2004 18:10:54 GMT 1
... Zat
|
|
|
Post by hannezz on Oct 31, 2004 6:30:57 GMT 1
O ja, als je het zo bekijkt... Maar ik zet dat ook wel een beetje onder dezelfde noemer als u moeder.
|
|
|
Post by Poit on Nov 1, 2004 11:14:36 GMT 1
vozzmozz was afgelegen zaal te klein en te warm verlichting niet echt super redelijk eentonig naar't eind toe
wel fun, tho'
|
|
|
Post by bopoofdt on Nov 2, 2004 4:00:10 GMT 1
vozzmozz was afgelegen zaal te klein en te warm verlichting niet echt super redelijk eentonig naar't eind toe wel fun, tho' idd, en te weinig skeevo dinge en teveel klein manne, en veel te weinig cara, vooral veel te weinig cara;)
|
|
|
Post by hannezz on Nov 2, 2004 17:29:59 GMT 1
Dan ben ik er om dit laatste tegen te spreken, waar zat jij dan wel? Geen euro heb ik daar uitgegeven, en ik moet toegeven dat ik er weinig ben tegengekomen die dat wel deden. Nu idd, in nachtwinkel Vice Versa (waar 'k dan ook nooit ga) hebben ze geen Cara, maar met een beetje wil geraak je binnen de 200 meter omtrek in 1 vd vele nachtwinkels wel aan Cara's en ander lekkers.
En dat van die klein manne is idd waar, maar ja 't is en blijft een schoolfuif, dus ook van t5de, t4de en t3de (wie weet ook lager?) en eigenlijk moeten wij, abituriënten zijnde, daar niet meer zijn, dus kan je hen dan iets verwijten?
|
|
|
Post by bopoofdt on Nov 3, 2004 1:26:10 GMT 1
Dan ben ik er om dit laatste tegen te spreken, waar zat jij dan wel? Geen euro heb ik daar uitgegeven, en ik moet toegeven dat ik er weinig ben tegengekomen die dat wel deden. Nu idd, in nachtwinkel Vice Versa (waar 'k dan ook nooit ga) hebben ze geen Cara, maar met een beetje wil geraak je binnen de 200 meter omtrek in 1 vd vele nachtwinkels wel aan Cara's en ander lekkers. En dat van die klein manne is idd waar, maar ja 't is en blijft een schoolfuif, dus ook van t5de, t4de en t3de (wie weet ook lager?) en eigenlijk moeten wij, abituriënten zijnde, daar niet meer zijn, dus kan je hen dan iets verwijten? haha, hannes, waardak zat, neffest u kiekhoofd(check mn naam=> BOPoofdt) en da v die klein manne was eigelijk nie zo erg ofzo, twas gewoon da er te weinig plek was en dan gade u sneller beginne ge-irriteerd voele door minimensjes als die hele tijd vo u voete lope;)
|
|
|
Post by hannezz on Nov 3, 2004 15:20:37 GMT 1
haha bob, mja dacht al, da kan gene leraar aardrijkskunde uit de middenschool meer zijn, als hij verlangt naar nog meer cara.
|
|
|
Post by bombaaclot on Nov 11, 2004 22:29:56 GMT 1
feest to all my cara soldiers worldwide ! cara united, as one
|
|
|
Post by hannezz on Nov 12, 2004 14:24:10 GMT 1
Ik denk er al een tijdje aan een site geweid aan ons geliefde Carapils te maken. Dat ook in het kader van mijn idee om het groots nachtwinkelnetwerk in België overzichtelijk te maken met een kaart en vergelijkende prijzentabellen. Mensen die willen meewerken?
|
|
|
Post by hannezz on Nov 12, 2004 14:27:49 GMT 1
En ALS ik ooit de brouwerij ontdek waar carapils geproduceerd wordt, beveel ik hem onmiddelijk vaten te vullen zodat ik een café kan openen waar ge "Cara van 't vat" kunt drinken.
|
|
|
Post by hannezz on Nov 12, 2004 14:29:17 GMT 1
|
|
|
Post by Carlos on Nov 12, 2004 16:32:43 GMT 1
Aaah, Cara-pils! België's trots. Wij leven op Cara en Cara leeft op ons. ...en aan die nachtwinkelgids wordt hard gewerkt!
|
|
|
Post by cara soldier on Nov 14, 2004 15:55:26 GMT 1
dankzij ons, die pakweg 50 à 100 scheven in gent die cara kopen (èn blijven kopen want velen proberen het wel eens maar zijn de goesting al kwijt na de helft), blijft 'de cara' bestaan ... we kopen er dan ook natuurlijk veeeel goe initiatief die cara gids ! colruyt mag ook niet ontbreken jeej
|
|
|
Post by hihi on Nov 14, 2004 15:58:52 GMT 1
... stressa hihihi
|
|
|
Post by bopoofdt on Nov 20, 2004 2:59:08 GMT 1
haha, cara rules ;D kga mss bove mn 2 handjes e blikske cara late zette hannes, tons gaak et wel es flashe op de volgende vozzmozz( kweet dak beloofd had etgeen der nu al stond ook te flashe ma kwas te... cara? :
|
|