|
Post by rudyRocket on Oct 26, 2003 11:22:29 GMT 1
Jah voten maar, maar als ge zwak vote moeter wel bij voorwa Dan kunnen wij daar rekening mee houden de volgende keer. Baaaaj
|
|
muzzle
New Member
vozz-student
|
Post by muzzle on Oct 26, 2003 11:52:04 GMT 1
k heb t al gezegd twas veel te goe. Een paar schoonheidsfoutjes, ma da lag nie echt aan ulder ma meer aan t volk da lastig wou doen. Volgende keer 10 zware mannen als buitensmijter. Voila de leute moi
|
|
|
Post by hannezz on Oct 26, 2003 13:46:49 GMT 1
beestig, ma k ben natuurlijk nie objectief genoeg. Spijtig van die paar klootzakken...
|
|
|
Post by machteld on Oct 26, 2003 15:22:20 GMT 1
Ja tspijt mij wreed maar kvond et nie zo super. De muziek was rotslecht en da is alles op een fuif e. Draai eens wa rockmuziek e.d. En mss andere locatie? Neboboot is nogal klein en laag plafond op sommige plaatse en stinkt daar naar d' 'else duvels vanaf da ge minder dan 5 meter van die WC 's verwijderd zijt.
|
|
|
Post by hannezz on Oct 26, 2003 15:24:36 GMT 1
De muziek was megazalig! Hiphip hooray voor de dj's, especially ons marginaal uurtje.
|
|
lisabeth
New Member
vozz-student
|
Post by lisabeth on Oct 26, 2003 18:12:17 GMT 1
het was SIMPLY THE BEST!!!!man man het was leuk:)
|
|
|
Post by elineke on Oct 26, 2003 18:23:21 GMT 1
het was zalig gewoon, alleen die die putten in de weg terug naar huis waren wat minder dit vraagt om meer woehoeeeee feesjeeeeeeeuuuhhhh!!! proficiat aan de leerlingenraad (en dan vooral de schoolfuifpeetjes)
|
|
Luigi
New Member
vozz-student
|
Post by Luigi on Oct 27, 2003 12:41:30 GMT 1
"Draai eens wa rockmuziek" ga dan maar naar de afrekeningfuif ofzo.. daar draaien ze de teergeliefde toppertjes zoals evanessence en eminem .. jiha! geit.
|
|
RRR
New Member
|
Post by RRR on Oct 27, 2003 14:13:10 GMT 1
fijn feestje, fijne locatie... Alleen die goa altijd... Volgende keer Rudy Rocket ipv Anil??
|
|
|
Post by Liezewies on Oct 27, 2003 14:57:58 GMT 1
Twas echt zooooo leuk en zelfs ons Nathietje heeft gedanst en -echt waar- da wil wa zeggen!!!
|
|
|
Post by rudyRocket on Oct 27, 2003 19:33:02 GMT 1
Reactie op Liezewies : Liezewies maat, zalig da ge er waart. Echt das super! En Nathie ook natuurlijk, bedankt. Kep jullie daar zelfs nog op dien drum 'n bass zien danse maat ooh joo. Zalig. Reactie op rrr : Wie is die mysterieuze vrouw/man, maak u bekend ! Efkes nadenke. Deze persoon moet er zeker geweest zijn want hij/zij heeft gezien dat Anil gedraaid heeft. Hij/zij weet dat ik ook een beetje draai. Mmmm moeilijk, is het Leni? nee die houdt zich daar niet mee bezig. Is het Yole, neen die vindt deze site niet. Is het Hannes? neen die houdt zich er ook ni mee bezig. Het is een mysterie ! Geef me een tip en ik draai een set voor jou haha ;D Baaaaj xxxx
|
|
muzzle
New Member
vozz-student
|
Post by muzzle on Oct 27, 2003 21:09:15 GMT 1
ja ok dat lukt ier weer nie nee nog eens beste Arne de mysterieuze persoon zal nu worden bekendgemaakt dooohooooor Leni. Je hebt mijn techniek vandemiddag al bewonderd (Er is een man in huis geweest, let op de sigarettenpeuken ). Nee de persoon kent Anil al efkes, kent jou ook goed, mag laat uitgaan, heeft t niet zo voor goa, heeft t wel voor dnb, zet rrr in haar nick en is dus insane antwoord MArielichitchie in de zak thake that banannaaaaa
|
|
|
Post by hannezz on Oct 28, 2003 12:43:48 GMT 1
ej, ma den dezen wilt dan wel den echten Rudy Rocket ze, geen clonen.
|
|
|
Post by hannezz on Oct 28, 2003 12:47:16 GMT 1
kvind t wel jammer dat niemand heeft gezwommen, op al die bekertjes en blikjes na dan.
|
|
|
Post by hannezz on Oct 28, 2003 12:51:19 GMT 1
en gelukkig hebben the dirty 6 debielen maar met bakstenen gesmeten en de boot niet laten wegdrijven door de trossen los te maken. T zijn amateurs.
BTW, als zij ooit es een feestje houden op de nebo zullen der daar toch n paar richting antwerpen drijven!
|
|