|
Post by hannezz on Oct 28, 2003 12:52:30 GMT 1
Hannah Snoeck, u zult spoedig weer herrenigt worden met uw identiteitskaart. Houd vol!
|
|
|
Post by rudyRocket on Oct 28, 2003 13:13:37 GMT 1
Hannah Snoeck maat, gij steekt wa uit. Eerst u passport laten vallen op Vozzmozz, dan nie thuis zijn. Man man, ma we geve ni op ! We komen et u brengen. Als ge nog keer thuis zijt ten minste.
Niets tegen de cloon van Rudy Rocket eh, mijn naam is trouwes rudyRocket das iets eelmaal anders.
|
|
|
Post by Karolinger on Oct 28, 2003 15:02:30 GMT 1
Wijs! Live op het VozzMozz-forum! Tuurlijk was voZZmoZZ mega geslaagd. (en dan nu een bijpassende smiley: En de muziek was wel goe, hoe later hoe beter, en Rudy Rocket is beter dan rudyRocket, en die rotzakken van opt einde gaan we nog eens goed terughebben en dan nu nog ne smiley: ;D Ajah, Hannah Snoeck ben ik voorlopig nog niet tegengekomen. Joo
|
|
Rudy Rocket den echten
Guest
|
Post by Rudy Rocket den echten on Oct 28, 2003 15:32:17 GMT 1
manne, iedreen die ier op da spel ier komt moe wel ook stemme e. Ego ego ;D
|
|
|
Post by rudyRocket on Oct 29, 2003 9:38:21 GMT 1
hier komt nu een totaal nutteloze en oninteressante boodschap : 'Ik heb goesting in een nieuwe voZZmoZZ' Toch vervroegen dan maar? ( februari, maart? ) Tsjaow
|
|
|
Post by semowa on Oct 29, 2003 20:44:05 GMT 1
gegroet
IK heb hier volgens mij iedereen zwaar in de zak gezet. door compleet niets te doen eigenlijk. rrr is dus duidelijk NIET marielichitchie maar een tot nu toe nobele onbekende. (ik ben marielichitchie, voor alle duidelijkheid) het spijt me.
vozzmozz was fantaaaaaaaaaaaaaaastisch! lang geleden dat ik me nog es zo goe geamuseerd heb. volgende editie help ik opkuisen, erewoord. twaren de omstandigheden die 't me deze keer belet hebben... doe zo voorrrrrrrrrrt!!!!!!!!!!!!!!!!! x
|
|
|
Post by Don Zwans on Oct 31, 2003 19:38:38 GMT 1
twas immens beestig! Vree goe gedaan arne, jens, pablo en co. Gelukkig voor die onruststokers dat ik al huiswaarts aan het fietsen was toen de rellen uitbraken, want ze zouden aan het hek gespiesd zijn. Oke, nu serieus, de vraag die mij al heel de week bezighoudt: Wa is er gebeurd met de overschot van de sterken drank? rudyRocket, echt of minder echt, weet zeker meer!
|
|
|
Post by rudyRocket on Nov 1, 2003 10:52:10 GMT 1
Welleuhm, den overschot van den drank sta 'veilig' in mijn garage Ma kzal er afblijve alhoewel, zo'n thingytail zou wel smake dezer hete dagen. Er is trouwens niet zo veel over ze. Een gemiddelde van 6 flessen sterken drank, grenadine, fruitsapp en 4 citroenen. Kdenk dat we die gaan houden tot een volgende fuif of als er iemand beter ideetje heeft ? En das mss ook nog belangerijk : er zijn nog enkele verloren voorwerpen bij mij thuis onder de vorm van : - een zwart (vloeren ?) truitje met een kap (damesmodel) - 1 paar handschoenen, bruin gekleurd - een zwarte sjaal met blauwe uiteinden ( denk van Anton ) - een sleutel ! zo ne rare, reedlijk lang met raar 'lemet', ja kweet ook ni oe da ge da noemt. - en een passport van Hanna, ma da komt wel terecht. dan rest mij alleen nog, jullie gedag te zeggen ! gedag !
|
|
|
Post by PietTamboer on Nov 1, 2003 13:01:14 GMT 1
diene sjaal is van mij! Eneuh, hebde toevallig ook gene frigobox teruggevonden?
|
|
Rudy Rocket in da House
Guest
|
Post by Rudy Rocket in da House on Nov 1, 2003 17:56:37 GMT 1
Ja Anton, een frigobox isser ook ja, met toebehoren Kga em gelijk wel keer moeten uitkuisen want hij stinkt, ma stinkt En uwn sjaal stinkt, ma stinkt jeeet
|
|
|
Post by michske on Nov 2, 2003 15:54:13 GMT 1
twas wa zo een f**king schaamlijke fuif ni te stuike twas veel te duur voor wa dat maar waard was, de muziek was vanin de jaren 60 behalve andrew en tliep daar vol me de grootste nurds uit gans tschool k'schaam mij dak er geweest ben TEXT HAHAHA en gulder peist dater volgend jaar nog veel mensen gaan kome ;D ;D ;D :DHAHAHAHA
|
|
|
Post by hannezz on Nov 2, 2003 18:35:40 GMT 1
ene die de intentie van het margi-uur duidelijk nie gesnapt heeft.
|
|
|
Post by slet on Nov 2, 2003 18:39:04 GMT 1
spijtiggenoeg heb ik geen muziek uit de jaren 60 gehoord? Wat hebben jullie toch met de jaren 90 en 00?
|
|
|
Post by michske on Nov 2, 2003 18:41:38 GMT 1
Wij zijn geen nerds wa, want wij slaan iedereen en zoeken boel, zo vallen we goe op en weet iedereen dat we er waren. Dan kunnen we stoefen bij onzen ouwen, die de volgende ochtend aan zn eerste fles whiskey begint en onze ma n lap geeft omda ze een spiegelei ipv een omelet eeft gebakke. K ga toch liever naar den Oh! ze, ma t begint moeilijk te worde want k zie der nogal klein uit en da s toch nog ver ze zo mee n boosterke.
|
|
DJ Joop
New Member
resident DJ
|
Post by DJ Joop on Nov 2, 2003 20:35:31 GMT 1
bij mijn weten zit er in mijn cd-collectie geen enkele cd uit de jaren 60 ! wij halen onze fantastische inspiratie uit de al even fantastische hitboxen uit de jaren 90 ! dikke trut ! vozzmozz was de max ! en als het u nie aanstaat, een djoefte op u muile, ne kilo bananen en blijf de volgende keer weg !
|
|