|
Post by Carlos on Nov 2, 2003 22:32:47 GMT 1
Ik vrees da we zo ne commentaar nie kunnen dulden he. Da was nen beestigen fuif en muziek uit de jaren '90 is super zalig. En dienen booster zou wel ne keer kunnen belanden waar da et nie de bedoeling is als diene commentaar zo doorgaat!! Ajaah der was ook nog ne GSM gevonden ma 'k heb den eigenaar al gevonden ( en 't waarde gij nie kleine ronnie) Eeeps
|
|
Luigi
New Member
vozz-student
|
Post by Luigi on Nov 3, 2003 20:37:16 GMT 1
Beste mitchke, ik hoop uit de grond van mijn hart dat ge dit allemaal om te lachen zegt.. zoniet maakt ge u ferm belachelijk maar vrees niet.. we hadden niets anders verwacht van iemand met de naam mitchke, als ge liever wa volk in mekaar timmert en naar lekkere andré faal techno luisterd heb ik de beste vriendjes voor u gevonden.. users.pandora.be/cooreman/bere/check het eens en ge kunt misschien met uw pa en ma gaan socializen in oost ledeberg. Voor de rest schamen wij ons dat zon stukske mislukt marginaal naar onze schoolfuif is gekomen en spijt het mij dat we u nie in uw gezicht kunnen uitlache. De leute mitchken ! yeah ! keep on tuning !
|
|
|
Post by semowa on Nov 3, 2003 21:02:17 GMT 1
mithcke, ik zeg dit als een vriendin (wat dacht je dan), en uit naam van het hele vozzmozzteam: wij kunnen uw commentaar volstrekt NIET aanvaarden. niet alleen beledigt ge mijn dierbare vrienden de organisators, maar het is ook gewoon een feit dat deze eerste vozzmozzeditie de beeeeeste schoolfuif is geweest die ik ooit al meegemaakt heb. in vergelijking met vorige jaren, zelfs in vergelijking met de schoolfuif sinds jaar en dag! (no offense voor de organisators van weleer) maar even goeie vrienden, mensen zoals jij moeten er ook zijn. ola ik moet weg. ga in vrede.
|
|
|
Post by Ready Rocket on Nov 3, 2003 22:27:53 GMT 1
mitchke, het ga je goed. Ga er voor. Je bent den besten. khoopalleen da ge ne zeveraar zijt. Geef ons een teken, ben je een echte marginaal ? tsjiaow
|
|
|
Post by michke on Nov 4, 2003 19:28:52 GMT 1
yow bende nerds, kzal kik ier ker zegge wie da k ben é. kben Michael, dien zaligen megapopulairen beer uit t 4de. en kben dus geen nerd é lik gulder want kdoe wa geen latijn. latijn is voor jeanette, zo stoem, vuil blokko's me ulder stoem kutmuziek. André blijft den beste. Techno,house,trance,retro to da top!!!!!!!!
|
|
Luigi
New Member
vozz-student
|
Post by Luigi on Nov 4, 2003 19:43:15 GMT 1
wow zot, DEN Beer uit het 4e? das gelijk even cool als den beer van sint amandsberg.. ma mensen denk goed na waren er geen onwaarschijnelijk marginale debiele lospers die zwaar stonden te shaken op milc inc muziek? het zou de zoektocht naar DE "michael" toch gemakkelijker maken.. ma komt anders morgen ne keer naar de groene oase, dan kunnen we u ne keer in u gezicht uitlachen.. tis dringend eens nodig vrees ik, u ego is nog steeds te groot , hoogstwaarschijnelijk omdat ge onze posts niet snapt.. te moeilijke woorden voor een brave ziel als u.
|
|
DJ Joop
New Member
resident DJ
|
Post by DJ Joop on Nov 4, 2003 20:16:56 GMT 1
tja, alweer eens wat vooroordelen over onze hyperinteressante richting latijn :-) moeha, wat doet het er toe wat voor richting iemand doet ? feit is da michke een trut is, de volgende keer beter wegblijft van onze fantastische fuif, en hij wss een dikke miet is
|
|
|
Post by Carlos on Nov 5, 2003 15:50:23 GMT 1
Kvraag mij af of da diene michael da wel allemaal meent wat hij schrijft, want alst zo is dan ist hij wel behoorlijk zielig. Haha! Dat hij inderdaad int vervolg maar beter wegblijft, hij kan beter een avondcursus Latijn volgen, dan zegt hij misschien zo geen idiote dingen meer.
Allee, Mich, amuseert u nog verder als populairen beer vant vierde, we zullen proberen van u niet te veel uit te lachen!
|
|
|
Post by rudyRocket on Nov 5, 2003 16:11:57 GMT 1
voila, en hou nu gewoon uwen dwazen bek ne keer. we we weten nu wie da ge zijt, da ge ne zware zijt , da ge ne koele zijt. tis in orde, get u bewezen, ou gewoon uwn dwazen bek nu. ik wast ni die op hawai party in zijn emmer kots lag te slapen e, da waarde gij pijsk. dus zwijgt en kom nooit meer af.
jow !
|
|
|
Post by Koen on Nov 13, 2003 17:21:59 GMT 1
Vozzmozz rulez!! Muziek was ok, vooral het super mega de maxe margi hour, waarom geen nederlandsuurke invoegen, het blijft een schoolfuif denk aan de cultuur!!! Bon, verder, locatie was ok moest het lente of zomer zijn, nu wast te koud om buiten te staan, of een piske te zetten, hell zo'n file!!! En waar was de dichtsbijzijnde pakistaan? Dus gelieve next time dichter in 't stad en een nederlands meezing uurtje te voorzien, Vele groeten aan mijn teergeliefde Hannes, je bent mijn schatje MinKoen
|
|
|
Post by Carlos on Nov 17, 2003 18:38:07 GMT 1
Maar koen toch, zou het niet enorm dom van ons zijn om zo dicht mogelijk bij nachtwinkels een fuif te geven? We moeten toch ook een beetje aan onze winst denken!! In ieder geval, het nederlandstalig uurtje valt te overwegen, mss gepresenteerd door hannez alias emiel goelen of zo.
En kben hier nog 't een en 't ander te weten gekomen over anton zijn Leonor... hahahaha kzal da wel ne kleer uitgebreid uit de doeken doen, en ja ze komt meestal de vrijdag aant station yeeehaaa
|
|