der grben deutschen arne
Guest
|
Post by der grben deutschen arne on Jun 10, 2004 8:29:45 GMT 1
2 keer dan nog, gvd vreeje toestanden, kee denken eh, volgens mij ebdet op iemand anders ze, ik herinner me er alleszinds niets van, ge moe wel saai geweest zijn héhé nee kweenie kant mij echt nie errinern, wacht, waar epk mee jullie gepraat zogezegd ( zo van in dien gang of in de zaal of aan de toiletten of ...) en zijde zeker dakik da ben en dat ni jens is ofzo ? hmmm moeilijk, kwor daar zo zot van eh van die mystiek en al seg tsjüss eh dames ich gehe ein examen deutsch gaan machen ...
|
|
|
Post by RRR on Jun 10, 2004 11:32:22 GMT 1
NeeNee Arne, het was niet Jens, niet iemand anders, Het waarde gij wel degelijk Ma zo een gesprekken waren het nu ook niet want wij waren al een beke (nogal) bezopen en gij ook toch wel ;D daar leeket toch op Mss is het daarom dat ge het u niet kunt herinnneren...het wordt wel spannend héhéz En zijn er toevallig nog regels waar we ons aan moeten 'houden' ? ma seleim bahibièr The Lovers
|
|
|
Post by TheMexican on Jun 10, 2004 13:45:09 GMT 1
Hey lovers, Ik zie daddet hoog tijd wordt da ik(Jons) zich er ne keer mee gaat moeien . Kheb hier een uur bezig geweest om hier alles ne keer te lezen en tgeen da kik als conlusie heb: ten eerste: spijtig maar waar arne heeft al iemand, dus misschien valt er iets te regelen met ons gedrieen ten tweede: waarom al die geheimzinnigheid OUT JEZELF, BE HIP, STUUR EEN FOTO met adres, telefoonnummmer geboorteplaats, geboortedatum, en dergelijke... ten derde : ja er zijn nog enkele regeltjes! het is VERBODEN een st-pieters trut te zijn!!! het is eveeneens VERBODEN kaal te zijn het is VERPLICHT een feestbeest te zijn!!! ik denk dat dat het ongeveer is ciao en tot de volgende mysterieuze ontmoeting da we het toch niet zullen doorhebben dat jullie het zijn!
|
|
|
Post by RRR on Jun 10, 2004 19:29:08 GMT 1
Ja het werd tijd da ge ook es iets zei, Jons Wel om jullie gerust te stellen we zijn geen SP-trutten, we zijn niet kaal en OHJA We Like To Party .... ;D Een driehoeksverhouding kunnen we idd altijd nen keer proberen Arne kan ons achteraf nog altijd komen joinen ;D LOL En de volgende mysterieuze ontmoeting zal vrijdag aant station zijn é , ma begin ons daar maar eens te discoveren hehez .... We zien wel See you then Greetz The Lovers
|
|
|
Post by hannezz on Jun 10, 2004 19:41:47 GMT 1
Wat een bruisend leven op dit tot voor kort nog ten dode opgeschreven forum! Erg spannend allemaal. Miljaar, k ben al nieuwsgieriger dan de 2 dj's themselves. Oei, moet weg, Blind Date gaat beginnen... greetzz xxx
|
|
|
Post by The Lovers on Jun 11, 2004 14:48:37 GMT 1
Amaj da wordt ier gezellig Ja gelukkig da wij weer een beetje leven in de brouwerij brengen ...hehez ;D Wel euhm aangezien er nog niet erg veel reactie op ons vorig bericht is gekomen is de inspiratie hier eventjes weg Dus hou jullie goed en tot gauw Greetz The Lovers Ps: Hannezz als ge jaloers zijt moogde ons ook wel eens komen joinen hoor LOL
|
|
|
Post by herr derrick on Jun 11, 2004 16:31:57 GMT 1
jah jah mooi mooi, plezant plezant hoe meer zielen oe meer vreugd ... kep daar vandaag weer aant station staan kijken eh en amaal verdachte staan observere ma kep mij wss van vrijdag vergist da weekend komt ier juist op tijd fioew kwast zwaar aant opgeven en das nu ni echt de bedoeling. van mij moede niet te snel u identitiet ontsluiere want ben er van overtuigd dakket ga vinden zijn jullie van Gent ? kennen jullie ons van ergens vroeger of alleen van dit jaar ? jeeeep xxx
|
|
|
Post by The Lovers on Jun 11, 2004 19:47:08 GMT 1
Jepjep de verkeerde vrijdag Jammer toch Maar wees gerust we zijn (voorlopig) nog lang niet van plan onze identiteit te verklappen dus ge hebt nog tijd om keer te tonen hoe goed ge wel zijt ;D En om op de vragen te antwoorden, wij wonen in de buurt van Gent ja, en Jens kenden we al een beetje (ma hij ons wss nie ) en u kennen we van u prachtig optreden van op schoolfeest Jaja dara is het allemaal begonnen
|
|
|
Post by The Lovers on Jun 11, 2004 19:52:51 GMT 1
Oeps Sorry Greetz The Lovers xxx
|
|
|
Post by de optreder on Jun 11, 2004 19:59:46 GMT 1
hohohoho van het prachtige optreden op het schoolfeest, das pas lachen , wa stonkik daar eigenlijk te doen ? ma ik vond zalig ma kston daar eigenlijk gelijk maar wa onnozel te doen ciao i/d buurt van gent ? zeker de pinte of latem dus ... all right - 2 meisjes van boven de 13 jaar tot de leeftijd van oude meet - niet kaal - feesten graag - niet van de wispelberg, niet van de voskenslaan, niet van sint-peters - staan soms aan het station - de pinte of latem - kepper mee gebabbeld wak nog altijd ni kan geloven - ... ik begin et te weten jeeeeep
|
|
|
Post by hannezz on Jun 11, 2004 20:15:29 GMT 1
oh, er komt schot in de zaak, ik sta versteld van je speurwerk, man. Maar zeg, lovers, maak je maar geen illusies, ik deel mijn allerliefste arnolf en jenske met niemand. Zelfs niet als ik mag joinen
|
|
|
Post by The Lovers on Jun 11, 2004 20:23:36 GMT 1
Hehez die Hannezz toch Alé zo een leuk voorstel van ons gewoon een soort van vijfhoeksverhouding ;D We zien het al volledig zitten Haha Ja ge zijt goed ze Arne ge weet bijna wie we zijn alles wat ge tot nu weet is toch al juist ... Doei The Lovers (voor de verandering ) -xxx- Ps: Ge stond gij daar goed ze op da podium
|
|
|
Post by arnolf von ellar on Jun 11, 2004 20:51:37 GMT 1
hannez, wa vinde wij daarvan mensen die vinden dak daar goe ston opt podium ? bad taste indeed i know i'm right, bent zelfs bijna zeker wie da jullie zijn haha discovered ! xxx
|
|
|
Post by TheMexican on Jun 11, 2004 23:14:36 GMT 1
Well hello there ;D Dus alsik het goe begrijp kennen jullie mij ma ik ken jullie nie??!! Da is volgens mij onmogelijk! Tenzij dak het begrip kennen nog nie zo goe onder de knie heb Nog 4 exames te gaan! ben aant aftellen want dan moeten jullie je identiteit onthullen(regel dak just heb uitgevonden)!! En wee u gebeente als ge mijn ma zijt! vraagjes: blond, bruin haar? GROOT, klein? enige ziektes waar we beter van op de hoogte zouden zijn??! Byezzz, The One and Only Mexican
|
|
|
Post by hannezz on Jun 12, 2004 0:29:55 GMT 1
the one and only mexican indeed, de 2 x da k u ier nu iets heb zien schrijve schiet k altijd in de lach me uwn prachtigen mexicaan naast u tekst. Ik zíe gewoon dat je hem mist. Je weet, als je je snor mist: ik sta altijd weer voor je klaar met mn moeders eyeliner! oh maar wat is dat? hoho *smek xxx
|
|