|
Post by Bourgeois on Jun 15, 2004 13:05:53 GMT 1
Zij zullen hem niet temmen, de fiere Vlaamse Leeuw! Al dreigen zij zijn vrijheid met kluisters en geschreeuw! Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft!
|
|
|
Post by Carlos on Jun 15, 2004 20:37:31 GMT 1
Vuile fascisteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Wete wa ik doe me fascisten gelijk joris van severen en dergelijke. Eerst neem ik een oestermesje en dan kerf ik ondiepe sneden in het lichaam van de extreem-rechtse eikels. Daarna giet ik een beetje zout in de ontstane wondjes en daarna...pattineer ik ne keer goe me mijnen brommer op undere schedel. In ieder geval, dit even terzijde, tis lang geleden dat we iets gehoord hebben van de lovers, misschien zijn ze te hard aan het studeren voor hun examens... Gasten, nog 3 daagjes volhouden en we kunnen weer beginnen feesten.. Yeehaaa ;D Arrividerci en salute (b)
|
|
|
Post by The Lovers on Jun 16, 2004 12:22:03 GMT 1
Hoihoi hier zijn we weer .... OOOHHH ge miste ons gewoon, hoe lief seg vraagje, wanneer krijgen wij es sterren naast onzen naam want zo New Member zijn we toch wel niemeer We zullen het voorlopig hierbij laten tot de volgende hophop het zijn de laatste en dan .... FEEST ;D Greetz xxx
|
|
|
Post by patrice lumumba on Jun 17, 2004 8:07:38 GMT 1
... sterre moete verdiene nog nog 36 à 40 uur en dan ..... TEXT Grande Fiesta Del Statione* * il unico fascista buono, es il fascista muorto *
|
|
|
Post by The Lovers on Jun 17, 2004 12:19:54 GMT 1
We hebben nu wel al nen veel stoerderen naam, ma nu de sterren nog ... we verdienen da toch wel Morgen is het zo ver .... Da wordt spannend ;D
|
|
|
Post by Carlos on Jun 17, 2004 13:22:45 GMT 1
Dames en heren, mesdames et messieurs, encore une fois! Nog ene keer streven en onze middelbare carriere zit erop. En het zal gevierd worden! Ik heb mij alvast voorzien van de nodige feestitems (=> nooit eerder gezien op het station maar nu wel in mijn handen...) Ik hoop dat Bernard zich ook voorzien heeft want de Cavalier zal rijkelijk vloeien. En ook de GB heeft maar beter de nodige voorraad Gala in huis gehaald. Ik zal sebiet ook mijn batterijen van mijn fototoestel opladen om de nodige speciale momenten op de gevoelige plaat vast te leggen, en ook mijn zus als ze haar weer legt te maffen op een bankske!
In ieder geval, a domani tutti, en lovers, ik zit nog steeds op de eerste rij van de toeschouwing.
PS: Jens, we weten dade gij al gedaan hebt ma laat ons maar nog efkes voortdoen!
*Louis XIV heeft zich trouwens bekend gemaakt als leider van een Baskische afscheuringsbeweging...hij zei: "L'ETA C'EST MOI!!!"* moehahaha
|
|
|
Post by TheMexican on Jun 17, 2004 14:01:07 GMT 1
BomBoClot!! Tzit EROP voor den dezen!!! ;D ALLEMAAL NOG GOE STUDEREN!!! moestik nu nog een joinke hebben arne gij mongool! MORGEN AAN DE STATIE FEEST à La Lord Byron DECADENTIE ALOM! btw : Staf De Clerck vraagt zich af wanneer die goede ouwe vlaams-nationalisten op datcordon sanitaire kunnen pissen en dit land eens voorgoed kunnen aanpassen naar die goeie ouwe normen van weleer!!!!BomBoClot aka TheMexican must fiesta now May da rastafari be with y'all
|
|
|
Post by hannezz on Jun 17, 2004 20:17:33 GMT 1
En Wies Moens werkt weldadig op zijn milieu, terwijl van Ostaijen een malaise verwekt!
Tot ziens, ik moet even nog wat [glow=red,2,300]merkandijs[/glow] gaan posten voor die rakkerse mexicaan.
Jesus krist man i a wick'd deh man
|
|
|
Post by The Lovers on Jun 18, 2004 7:28:36 GMT 1
Jaja nog zo een 4uur en het is zover .... ;D Tot dan
|
|
il grande cavalieri
Guest
|
Post by il grande cavalieri on Jun 18, 2004 8:10:30 GMT 1
mooi zo, ben lijk nog zenuwachtig voo da nederlands fak da moe zo lukken eh. jens, there's no scheisse in tha place, searching will be the solution cavalieri zal er in alle geval zijn. see you in exactly 2 hours ...
|
|
|
Post by The Lovers on Jun 19, 2004 10:12:40 GMT 1
Goeiemorgen, terwijl jullie allemaal nog aan het nagenieten zijn van te feesten (of nog aan het feesten zijn) mogen wij weer verder blokken Gisteren zijn we ons niet komen voorstellen (maar ge weet misschien wel al wie we zijn) omdat we niet lang konden blijven en we jullie niet wouden storen tijdens het gezellig samen zijn. We beloven om ons nog es persoonlijk te komen bekend maken! - Dinsdag aan het station (als jullie daar zijn) - als we jullie tegenkomen op de cityparade - als we jullie toevallig gelijk waar eens tegenkomen - op jullie bal (als hte doorgaat) - als we een date hebben ;D We kunnen nog altijd nen date regelen Nog enkele vraagjes: is er iets leuks/intersant gebeurd dat jullie graag willen delen met ons en vooral zijn er fotos Greetz The nog verder blokkende Lovers
|
|
|
Post by TheMexican on Jun 20, 2004 12:51:06 GMT 1
Rastafari! waar waarde gulder nu opt station!!! flauw ze... wij maar zoekn!Nee das ook nie waar daar waren we te zat voor Er zijn veel te veel interessante dingen gebeurt om da allemaal te vertellen dus we zullen het jullie vertellen alsde u out!!!! Dinsdag aant station kdenk nie dat da ga lukke! kzou zeggen blokt nog goe voort en ziet da ge nie buist. adios 'el Mexicano muy borracho'
|
|
|
Post by hannezz on Jun 20, 2004 17:27:29 GMT 1
nee want sinds enkele dagen ist verboden u te amuseren aan t station... méér blauw op straat!
|
|
|
Post by The Lovers on Jun 20, 2004 17:30:58 GMT 1
Jep, gaan we zeker doen ... nog 2 en tis ook gedaan Eindelijk! ;D Ja flauw van ons da we nie gekomen zijn é ... maar de volgende keer da we jullie tegenkomen en zat genoeg zijn gaan we zeker ons komen voorstellen (alhoewel we ons achteraf wss bealchelijk zullen voelen ) Das beloofd! Gade dan al het leuke wat gebeurd is vertellen ;D En waar is derest eigenlijk zebben geen tijd niemeer voor ons omdat vakntie is zeker en Arne ligt wss onder de sloef Greetz the Lovers
|
|
|
Post by The Lovers on Jun 21, 2004 12:18:37 GMT 1
Ps: Hoera, er is een Lover jarig vandaag ... GELUKKIGE VERJAARDAG !!!!
|
|