hoesmal de swahileen
Guest
|
Post by hoesmal de swahileen on Jun 30, 2004 15:56:49 GMT 1
mooi mooi mooi, ik heb een vette A zwaar afgestudeerd den dezen ! dit was mijn korte maar noodzakelijke mededeling
|
|
|
Post by lelijkaard on Jun 30, 2004 16:14:28 GMT 1
ge zijt r wel niets mee als ge zo lelijk zijt
|
|
|
Post by The Lovers on Jul 1, 2004 10:59:03 GMT 1
Goeiedag allemaal, We hebben de laatsten tijd weinig van ons laten horen maar ons forum bleef toch aan de gang door al die lelijkaards en eikels, zelf een losper.... In de vakantie gaan we nie veel kunnen posten en jullie hebben waarschijnlijk ook wel betere dingen te doen Dus tot af en toe een berichtje, de gentse feesten, aan het station (want daar is Carlos toch wel veel aanwezig ) , ..... En een ZEER goede vakatie aan iedereen ;D Greetz The Lovers -xxx-
|
|
|
Post by Carlos on Jul 1, 2004 17:15:55 GMT 1
Jibbediejibbediejoo Hibbediehibbediehop
Carlos is derdoor ole ole En we gaan een heerlijke vakantie tegemoet. Daar leven we voor, feeest.
ahja, f**k 't lyceum
|
|
|
Post by Carlos on Jul 1, 2004 17:18:07 GMT 1
woooow die internet censureert mij hier zonder mij iets te vragen!!
f**k nuts tetten
|
|
|
Post by hannezz on Jul 1, 2004 18:31:17 GMT 1
haha, kwist da wa nie, kzie just da k da kan verandere dit zijn de huidige instellingen kiss my a ss=I disagree my a ss=I disagree godd amn=d**n d amn=d**n a sshole=not a very nice person s hit=nuts s hitty=crappy s hithead=meathead f uck=f**k f ucker=f**k*r f ucking=f**k**g m otherf**ker=m*th*rf**k*r m otherf**king=m*th*rf**k**g p enis=thingy c ock=thingy d ick=thingy s hlong=thingy v agina=girl thingy p ussie=girl thingy p ussies=girl thingies p ussy=girl thingy c unt=thingy p oonanny=poohead p oon=thingy t wat=thingy w hore=sleeper b itch=pregnant dog sl ut=very *friendly* person f aggot=f*g**t f agget=f*g**t f ag=f*g d ike=d**e d yke=d**e n igger=black person
|
|
|
Post by il unico samoerai on Jul 8, 2004 10:39:58 GMT 1
amaal bek toe not very nice persons, sleepers, thingys, black persons ... meatheads
|
|
|
Post by The Last Time on Oct 29, 2004 20:48:26 GMT 1
Hallo iedereen,
Hier nog een laatste berichtje van The Lovers. We wouden toch nog eventjes kwijt dat we er erg fier op zijn dat we het meeste paginas hebben gehaald, de meeste antwoorden hebben gekregen en toch wel iets spannends van het forum hebben gemaakt ;D
Greetz The Lovers.
|
|
|
Post by hannezz on Oct 30, 2004 11:30:57 GMT 1
Wat zitten jullie tijdens het fenomenaalste feest in het Gentse op dat zielig forum van ons minder grootse boodschappen te verkondigen? Op Oct 29th, 2004, 9:48pm wordt men geacht het leven van de Sioux-buren zuur te maken.
|
|
|
Post by bopoofdt on Nov 2, 2004 4:10:01 GMT 1
Wat zitten jullie tijdens het fenomenaalste feest in het Gentse op dat zielig forum van ons minder grootse boodschappen te verkondigen? Op Oct 29th, 2004, 9:48pm wordt men geacht het leven van de Sioux-buren zuur te maken. en zij ma zeker da da is gebeurt ;D sssssssssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjt!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Guest on Nov 28, 2004 18:04:56 GMT 1
Jaja
|
|