|
Post by The Lovers on Jun 12, 2004 9:17:24 GMT 1
Goeiemorgen, HaHa Arne ge weet zo niet wie we zijn Wie denkt ge da we zijn? en waarom? Hier nog een tip (omdat Jens het zo origineel vraagt) we zijn niet blond en niet extreem groot en niet extreem klein en ziektes niets speciaals hoor ... ahja Hannezz bedankt voor de KADO ;D LOL The Lovers xxx
|
|
|
Post by TheMexican on Jun 12, 2004 13:22:01 GMT 1
:DHaha Check mijnen bek op diene foto Ik mis inderdaad die goeie ouwe tijd hannezzzzzzz we gaan ons toch nog ne keer moete verklede!!! Fidel en TheMexican op pad door de straten van Gent wa zegde der van Nie blond lovers das al positief! Ik val meer voor bruin!!! Jullie blijven maar voldoen aan alles wa we zeggen HIER KLOPT IETS NIET!!! NIEMAND IS ZO PERFECT! Adios tijd voor een siësta
|
|
|
Post by Carlos on Jun 12, 2004 13:44:04 GMT 1
Jawadde, kben nog al een eindje bezig geweest omdat allemaal te lezen, wat een toestanden! Als ge wilt lovers, ik heb hier nog foto's zat (en zatte foto's) van uw twee helden. Ik kijk uit naar de volgende episode in de lovers-soap en vrijdag zal ik zeker en vast aanwezig zijn op het station om de ontknoping live mee te maken.
Arnski en Jenski, zotte dinges maat. I'll be watching you!
Arrividerci
|
|
|
Post by The Lovers on Jun 12, 2004 14:55:27 GMT 1
Jaja het wordt hier altijd maar leuker, gezelliger en spannender é ... voorlopig zijn we toch goed bezig qua verwachtingen van jullie, we staan verstelt Fotos zijn altijd welkom ze ;D Posten die handel See you, The Lovers
|
|
|
Post by The Lovers on Jun 12, 2004 15:45:40 GMT 1
Ps: Tis niet omdat we nie blond zijn da we bruin haar hebben é ;D LOL haha ..neenee maak u maar niet ongerust we hebben wel degelijk bruin haar
|
|
|
Post by arne on Jun 12, 2004 18:25:44 GMT 1
wist ik al ... jeeeep
|
|
|
Post by Carlos on Jun 12, 2004 20:31:50 GMT 1
voor een uitgebreid assortiment aan foto's van de twee hete binken zoude best ne keer gaan kijken op groups.msn.com/projectcomeniushier alvast een voorsmaakje
|
|
|
Post by The Lovers on Jun 12, 2004 21:52:00 GMT 1
Ma Arne ge weet zo zeker nie wie we zijn, webben geen enkel spoor achtergelaten... enkel wat subtiele tips in onze berichten maar die moet ge dan eerst nog vinden hé . Wie denkt ge eigenlijk dat we zijn en waarom denkt ge da? Carlos heel erg bedankt voor de foto's Hihi kunnen we die een beetje bewonderen ;D
|
|
|
Post by hannezz on Jun 13, 2004 12:10:59 GMT 1
Zondag 13 juni 2004 Just op the mexican weest stemme. Moge hij ons vele jobs bezorgen! Sombreros en ponchos voor iedereen! hop
|
|
|
Post by The Lovers on Jun 14, 2004 12:26:51 GMT 1
Der is een vriendin (ze zit op de voskeslaan) van ons die nen zekere Anton wel zie zitten ... geen idee wie da is maar zit die toevallig ook op dit forum en/of wil die toevallig zijn GSM-nummer kwijt? Het is hier wel nogal verdacht rustig de laatste dagen is der iets niet pluis? Greetz The Lovers ;D ...Vrijdag is coming
|
|
|
Post by hannezz on Jun 14, 2004 14:25:43 GMT 1
Iedereen is de grote overrompeling der tsjeven, vlaams-nationalisten en fasco's aan 't vieren. Geen tijd meer voor de jeugd, haar ruime geest, idealen en liefde...
PS: Anton is de beze der bezen op ons school (en ij trekt op Geert Van Renterghem van informatica). Ge vindt hem zeker ook tussen al die foto's. Mais, votre amie, c'est une negresse j'espère? Parcequ' Anton...
|
|
|
Post by Carlos on Jun 14, 2004 15:48:47 GMT 1
Ahaa, nog een lovergirl voor sexy anton (leonor is immers al passé). Yeeha! ik raad de dames aan om gewoon vrijdag in groep naart station te komen zodanig dat wij, toeschouwers, een mooi overzicht krijgen van de respectievelijke ontmoetingen. Cavalier en ikzelve verheugen er ons in ieder geval al op. Alle blok-en-tsjeef-stemmers mogen in ieder geval naar Antwerpen vertrekken voor mijn part.
|
|
|
Post by leon degrelle on Jun 14, 2004 20:38:34 GMT 1
harde tijden ... worden het bedankt aan alle klootzakken, men oogst wat men zaait ... ciao xxx
|
|
|
Post by Jef Van De Wiele on Jun 15, 2004 12:50:31 GMT 1
En vo mij nog ne fles cognac!!
Heil Jef!
|
|
|
Post by Joris Van Severen on Jun 15, 2004 12:54:20 GMT 1
NEEEEN, Frans! Niet schieten!! ...
|